WHAT I DO IN A DAY *at home*

2020 22 آوریل
4 534 157 بازدید

i don't really do much
✩ CHECK OUT (my company) CHAMBERLAIN COFFEE ✩
✭ website: www.chamberlaincoffee.com
✭ instagram: instagram.com/chamberlaincoffee
✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
✭ instagram: instagram.com/emmachamberlain
✭ twitter: twitter.com/emmachamberlain
✭ tik tok (lol): emmachamberlain
✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
✩ MY PODCAST ✩
✭ search "Anything Goes" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
✩ MERCH ✩
✭ COMING SOON
I LUV U,
-emma chamberlain

نظر
  • Urs is 6 mine is 11 lmao

    Ana EditsAna Editsپیش 20 ساعت
  • Emma out hear just saying the truth about what almost all people do, LOL

    Eliana Edwards-ElEliana Edwards-Elپیش روز
  • “Bitch I’m up” 😭😭😭😭

    Erin RyanErin Ryanپیش 4 روز
  • I got so exited when she said that she uses pizza sauce too, my family thinks its gross.

    That EuphoniumThat Euphoniumپیش 5 روز
  • anyone else here because of the fake ari video

    Izzie BrazealIzzie Brazealپیش 7 روز
  • I just heard the podcast "advice session #1" and i didn´t realice that this video was post 6 days later LMAO

    Mariana LeeMariana Leeپیش 7 روز
  • 3:22 😂😂😂😂😂😭

    Jahnavi GangulyJahnavi Gangulyپیش 8 روز
  • I'm here after that fake video of Arianna

    haikyuu mhahaikyuu mhaپیش 9 روز
  • She's not a youtuber shes a STORYTELLER and a cinematographer

    Shreya PandeyShreya Pandeyپیش 9 روز
  • Just saw this same video but like Ariana grandes face was deep faked into it

    Daniel SmithDaniel Smithپیش 10 روز
  • Wait there was this girl that sounded liked u and looked like Ariana grande and it was the same video lolll

    Jayna JagjiwanJayna Jagjiwanپیش 11 روز
  • Now I'm sad because Ariana isn't back to vlogging

    Karinbu_Karinbu_پیش 11 روز
  • 1:12 Why did she punch the air lol 😂

    Hannah BarreraHannah Barreraپیش 11 روز
  • just searching this after saw the ariana one

    freakin strangefreakin strangeپیش 11 روز
  • Just arrived here from the Ariana deep fake 🤩

    S A R C O L I N ES A R C O L I N Eپیش 12 روز
  • i can't watch this now without seeing the ariana video

    armaniarmaniپیش 13 روز
  • Umm Ariana Grande?

    sifa.sifa.پیش 14 روز
  • I forgot I watched this video until I saw her workout routine

    Abigail AslettAbigail Aslettپیش 14 روز
  • HeRE iS tHe SItuAtIOn

    Sasha StopekSasha Stopekپیش 14 روز
  • i cant be the only one who saw ariana grande's face in emma's vid wtf?

    Vhgcjj CifdvhhVhgcjj Cifdvhhپیش 16 روز
    • YES OMG

      Aimi VelázquezAimi Velázquezپیش 15 روز
  • 8:37 imma be completely honest I hate that stuff so fricken much last time I had it I almost vomited the breakfast I never even ate up-

    Annalise MarieAnnalise Marieپیش 16 روز
  • Ariana Grande brought me here

    Edwynne Lucy GuarinEdwynne Lucy Guarinپیش 17 روز
  • OMG WHAT ISN'T THIS ARIANA GRANDE??!?! NOOOOOHHHHHHHHHH THEY EDITED ARIANAS FACE ON IT NO

    ihatedoritos xihatedoritos xپیش 17 روز
  • Why don’t you do a house tour

    Anastasia SiderisAnastasia Siderisپیش 18 روز
  • Emma burps me: yess

    DarkxnvonsDarkxnvonsپیش 19 روز
  • Legends portuguese (Brazil)

    Antonia OliveiraAntonia Oliveiraپیش 19 روز
  • Is anyone here from that fake Ariana Grande morning routine video?

    baba boiiibaba boiiiپیش 19 روز
  • when she thinks 7:30 hours is too much and then there’s me with 9 hours per day 3:15

    EEپیش 19 روز
  • Came here after the Ariana Grande parody!!!!

    Alexa AguipoAlexa Aguipoپیش 20 روز
  • I knew it was this video

    Jayanna 07Jayanna 07پیش 20 روز
  • I’m here from the Ariana Grande parody thing. I still don’t get it...

    Suzy KittenSuzy Kittenپیش 20 روز
  • Why did she sound like jojo when she said 2 and three quarters

    Iana PhillipsIana Phillipsپیش 21 روز
  • OMG ella es la chica real detrás del video al que le pusieron la cara de Ariana Grande 😳

    Manu vManu vپیش 21 روز
  • Guys look! irworld.info/show/fy-lm-h-y/qWuHp9VnfJZ5tbY.html

    抹茶抹茶پیش 21 روز
  • así que no era ariana grande....

    Catalina LuzziCatalina Luzziپیش 21 روز
  • this is weird I just watched the ariana grande version

    Karen O'NeillKaren O'Neillپیش 21 روز
  • Who’s here after that fake video of her with Ariana filter

    Isabella RoseIsabella Roseپیش 22 روز
    • lol meee!!

      Ariri MooAriri Mooپیش روز
    • Lol hi

      Weam WissamWeam Wissamپیش 3 روز
    • Heya

      Ng. Aneempaar Isha MoyonNg. Aneempaar Isha Moyonپیش 6 روز
    • me lol

      MaxxieanMaxxieanپیش 8 روز
    • Omg me loll

      Jayna JagjiwanJayna Jagjiwanپیش 11 روز
  • 14:16 that sound gave me ptsd

    NovaNovaپیش 22 روز
  • i saw an ariana parody over her face and it’s freaking me out until i watch the original

    This is Cutie Ringo JoyThis is Cutie Ringo Joyپیش 22 روز
  • I'm here for the ariana grande's video

    B R I T N E YB R I T N E Yپیش 22 روز
  • PoOr eMma: Washed her face off after doing a SheetMaSk💀

    Gurnoor DhirGurnoor Dhirپیش 22 روز
  • who’s here from the ariana grande parody? scarred

    Fiona EstherFiona Estherپیش 22 روز
  • Who is here from that Ariana ''morning video'' ?

    MCBlackCZMCBlackCZپیش 22 روز
  • Emma with 7 hours of screen time a day .. me with 14 hours a day

    KilxvyKilxvyپیش 22 روز
  • Anyone here from the Ariana Grande a Day in life parody 😂😚😘🤣🤣😂

    Khandker Khaleda RahmanKhandker Khaleda Rahmanپیش 23 روز
  • Jesus loves you ❤️

    Vanessa WOHVanessa WOHپیش 23 روز
  • Emma is showing you that even tho she has what she wants ..she is human after all with all her imperfections that she doesn t HIDE ... unlike other youtubers and that s why we love her and wish her the best in her career

    Salma KhalilSalma Khalilپیش 24 روز
  • Emma : ”We don’t deserve dogs or pesto” Also Emma with 80 cats

    Sophie LewisSophie Lewisپیش 24 روز
  • Hold up- Emma your mom is beautiful 🤩. I see where you get it from 😘

    Havana GersonHavana Gersonپیش 26 روز
  • she reminds me of jojo siwa sometimes...idk why...she just does

    Prisha KashyapPrisha Kashyapپیش 27 روز
  • Watching your videos is saving my sanity right now. So, thank you for that 🧡

    Musiq LeighMusiq Leighپیش 28 روز
  • can someone tell me where her bedding is from lol

    Maxine WhitneyMaxine Whitneyپیش 29 روز
  • i love how emma's day was interesting yet she did nothing lmao

    sofiasofiaپیش 29 روز
  • I'm 10 and I drink 3 coffes a day so yea my life is like yours

    • c o ø k i e •• c o ø k i e •پیش ماه
  • This video just called me poor in 7 different ways

    Μηνάς ΤσιτσήςΜηνάς Τσιτσήςپیش ماه
  • I feel like her “me editing” she hold her phone with her feet

    Lizabeth Rico-caseLizabeth Rico-caseپیش ماه
  • 7 and half hours, oh mine likes 10-13 hours...

    e l l i ee l l i eپیش ماه
  • Who’s gonna tell her the she us actually very pretty???

    Secret Girl2706Secret Girl2706پیش ماه
  • Emma makes me want to drink coffee

    Natalia PatelNatalia Patelپیش ماه
  • I identify with your relationship with your bed 😆😆

    Benji JonesBenji Jonesپیش ماه
  • you should play dress up lmfaoaoaoa (edit:) i'm serious

    medini :pmedini :pپیش ماه
  • Emma: I need to stop cursing Emma ten seconds later:fuck

    medini :pmedini :pپیش ماه
  • are we not gonna talk about how fortnite is her only game

    Rose WinemillerRose Winemillerپیش ماه
  • the non boujie toothbrush god i love her

    sandy7new7yorksandy7new7yorkپیش ماه
  • the beginning is the same as casey neistat haha

    sandy7new7yorksandy7new7yorkپیش ماه
  • Doesn’t pizza sauce=marinararara?

    Naomi DavilaNaomi Davilaپیش ماه
  • not her acting like 7.5 hours is bad that’s me on a good day

    abby johnsonabby johnsonپیش ماه
  • U can never get bored while watching Emma 💗💗💗💗

    Abhilipsa paridaAbhilipsa paridaپیش ماه
  • 10:50 SHE STILL HAS HER CATTITUDE MAGNET

    aliciaaliciaپیش ماه
  • MORE FORTNITE GAME PLAYYYYYYYY DO IT NOW I LOVE U

    Ruhika SenRuhika Senپیش ماه
  • Emma is so impure it's charming

    Lemons Are YellowLemons Are Yellowپیش ماه
  • my mom loves your videos i think that should be a big flex of yours (i also love your videos😎)

    miranda rosemiranda roseپیش ماه
  • still waiting for a house tour sis

    chloe connorschloe connorsپیش ماه
  • 3:23 lmao 😂😂😂

    Over The Rainbow EditsOver The Rainbow Editsپیش ماه
  • Let's just have a small moment of realization IRworld's literally talk to a camera

    Amanda AllenAmanda Allenپیش ماه
  • Emma:screen time is 7 hours every day Me:laughs in literal 24 hours of screen time 👌

    Amanda AllenAmanda Allenپیش ماه
  • 9:25 is her workout yw.

    Ruthie CasimiroRuthie Casimiroپیش ماه
  • Am I the only one that got the ad that Emma was in?

    Debra EmilyDebra Emilyپیش ماه
  • House tour

    Montagic KeshiraMontagic Keshiraپیش ماه
  • its the fact that an ad...with emma on it popped up in emmas video, period.

    dennis hernandezdennis hernandezپیش ماه
  • that random moment you have the same jumper as Emma

    Trinity NewellTrinity Newellپیش ماه
  • I wanted to check some of this out to see what's up with some of these YT stars......It's the most Nothing .... It's really sad for culture in our society that stuff such as this is what buzzes. It's like people need these virtual friends to hang out with. There's nothing informative or even entertaining that I can see.

    Brad HicksBrad Hicksپیش ماه
  • 14:22 Emma is angry

    Timi DXTimi DXپیش ماه
  • 2:17 lol

    Timi DXTimi DXپیش ماه
  • its so trippy when editing emma tells us not trust other emma

    Lauren AfranLauren Afranپیش ماه
  • Her house looks so comfortably cold I love it

    Gretchen DorocakGretchen Dorocakپیش ماه
  • emma’s complaining about how she has lazy days yet i’m trying to figure out how to have my day like emma’s

    Sareen CastilloSareen Castilloپیش ماه
  • "humans don't deserve dogs and pesto" doesn't emma have cats and said she's a cat person? (not hating, i love her!)

    Ananya NayarAnanya Nayarپیش ماه
  • um my screen time is 10 hours and 33mins average 😐

    Tiffany ScottTiffany Scottپیش ماه
  • I just started watching Emma. I love her channel so much b/c she reminds me of myself. She is not like other IRworldrs 😂💓💓

    Amaiyah monetAmaiyah monetپیش ماه
  • I love this girl lmaoooo

    kriti saxenakriti saxenaپیش ماه
  • 13:07

    Kaylee Marie morley santiagoKaylee Marie morley santiagoپیش ماه
  • LMAOOO THE MEDITATION

    KyxlierKyxlierپیش ماه
  • Does she listen to girl in red cause I highkey have a crush on her

    Renee AlshRenee Alshپیش ماه
  • Heh my screen time is 13 hours....

    Allison RoseAllison Roseپیش ماه
  • FORTNITE

    Samantha NappiSamantha Nappiپیش ماه
  • 10:09 wtf 😂

    Fatoma almutairiiFatoma almutairiiپیش ماه
  • Why does emma remind me of me? Like first of all I can’t ever be asked to do much except watch IRworld videos and play fortnite and then I’ll only get all fancy and dressed up when I want to. Our lives are extremely similar! Apart from the fact that she’s famous and I’m a nobody with 1 friend and I’m sure imma be a high school dropout for sure 😂

    Ceo of Being boredCeo of Being boredپیش ماه
  • i’m watching emma then a ad comes up and it’s emma doing a bliss ad video?!?!?! 🤯🤯

    Kloe VuongKloe Vuongپیش ماه
  • who else thinks james charles should do her makeup

    Jimmy DaLizardJimmy DaLizardپیش ماه
    • ;-;

      Jimmy DaLizardJimmy DaLizardپیش ماه
    • Jimmy DaLizard hahahahaha....

      Valeria PérezValeria Pérezپیش ماه
IRworld