I CAN'T COOK

2020 23 اوت
3 809 047 بازدید

cheese board lovers hmu
✩ MY MERCH ✩
✭ www.shopemmachamberlain.com
✩ I MADE A PLANNER (like... for organizing stuff) ✩
✭ bit.ly/theidealplanner
✩ CHECK OUT (my company) CHAMBERLAIN COFFEE ✩
✭ website: www.chamberlaincoffee.com
✭ instagram: instagram.com/chamberlaincoffee
✩ MY PODCAST ✩
✭ search "Anything Goes" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
✭ instagram: instagram.com/emmachamberlain
✭ twitter: twitter.com/emmachamberlain
✭ tik tok (lol): emmachamberlain
✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
I LUV U,
-emma chamberlain

نظر
  • SHE'S 19 ?? AND SHE'S LITERALLY SUCCESSFUL!! im 20 and a dumbass useless potato 💀😭

    Hady SmithHady Smithپیش ساعت
  • 4:02 broke my brain

    No WayNo Wayپیش 22 ساعت
  • hermana te quiero

    Laura Martínez MercaderLaura Martínez Mercaderپیش 22 ساعت
  • Is no one gonna talk about 4:01 there’s twooo emmmmmas!

    Ana EditsAna Editsپیش روز
  • Emma needs to make chamberlain coffee k-cups

    Adithi RupireddyAdithi Rupireddyپیش روز
  • Who's here after gal gadot's deepfake of this

    irmalair1irmalair1پیش 2 روز
  • just wait till she finds out there's pre-diced onions

    Madelyn HallMadelyn Hallپیش 2 روز
  • I don't cook I don't clean

    João Nicolau FrazãoJoão Nicolau Frazãoپیش 2 روز
  • 4:02 that fucking scared me

    DylanneDylanneپیش 2 روز
  • No one: Emma: gUys I'm eVoLvInG

    Zoe LipmanZoe Lipmanپیش 3 روز
  • irworld.info/show/fy-lm-h-y/moaCrKt2gpOgxpE.html

    olivia is sad lololivia is sad lolپیش 4 روز
  • i'm proud of you Emma for cooking

    Andrey AbadAndrey Abadپیش 5 روز
  • YOU RLLY REMIND ME OF REMY FROM RATATOUILLE WHEN YOU PACKED THOSE OLIVES IN YER MOUTH

    Andrey AbadAndrey Abadپیش 5 روز
  • Ewww who the f**k..*moans*

    Zionn Hogan Mishue (Student)Zionn Hogan Mishue (Student)پیش 5 روز
  • Me: *sees Emma's lock screen* Me: *but can't see it properly* Me: *zooms up to see what it says* Emma's lockscreen: " stop looking at my phone" 👁👄👁💅 Me: 😳😳

    Amelia TaylorAmelia Taylorپیش 5 روز
  • Charcuterie that’s what the board is called lol

    Rosie JacksonRosie Jacksonپیش 6 روز
  • 4:00 EMMA UR EDITOR SNAPPED OMG

    •BriellesGachaz••BriellesGachaz•پیش 6 روز
  • That cheese board looks BANGING THOUGH. Can we just

    Katie RiddochKatie Riddochپیش 6 روز
  • Emma making vodka de rigatoni “this illegal substance” 🤣🤣🤣

    Briana JavarBriana Javarپیش 7 روز
  • Me being 13 and knowing how to dice an onion because I have to cook my own food

    Miyake MarshallMiyake Marshallپیش 8 روز
  • im lost, how many times has she moved, I just saw her moving thing. now I'm seeing a new kitchen....

    Ashley MartinezAshley Martinezپیش 8 روز
    • I believe this is her 3rd place and the one she actually bought and not rented.

      OrbitañaOrbitañaپیش 8 روز
  • Older age now 😂.

    Caryn ChaoCaryn Chaoپیش 9 روز
  • The transition when she left the room and came back was *chef’s kiss*

    Clarity FloresClarity Floresپیش 9 روز
  • 5:37 hearing her say that as a lesbian makes me happy 🥰 idk I just like it 🤷🏻‍♀️❤

    a7foga7fogپیش 9 روز
  • I love you some kind of much

    Charles BakerCharles Bakerپیش 10 روز
  • YOU ARE A SMART GIRL HUN. NEVER DOUBT YOURSELF.

    Aryanna Dunn SingsAryanna Dunn Singsپیش 10 روز
  • You are so pretty that's what I love about you and I suck at cooking do

    Charles BakerCharles Bakerپیش 10 روز
  • 7:34 just practice it, you doing great, i suck at doing this and is simple

    Isabela MoreiraIsabela Moreiraپیش 11 روز
  • 4:31 that's actually looking good

    Isabela MoreiraIsabela Moreiraپیش 11 روز
  • i'm almost in my twenty's and don't know how to cook either babe

    Isabela MoreiraIsabela Moreiraپیش 11 روز
  • hiiii i have a tip. when you cut unions, get some gum (chew it lmfao) and it stops you from crying :)

    - sarah bastick -- sarah bastick -پیش 11 روز
  • I’ve never cut an onion either but when Emma was cutting it it made really uncomfortable for some reason lol

    Vanessa HonieVanessa Honieپیش 11 روز
  • It grosses me out when something that has to be refrigerated has liquid in the package. Like ewwwww

    Zay SCYTHEZay SCYTHEپیش 12 روز
  • i hope not to stress emma saying this but, in france making pasta dishes like this is student meal, like low level cooking, this video is the most american thing i saw in months but its hella cute

    not coranot coraپیش 12 روز
  • honestly, her onion technique wasn't awful. Like don't get me wrong she did not do well but she may have succeeded with a bigger knife lol

    Amanda GetchellAmanda Getchellپیش 12 روز
  • girl you need an instant pot~ one pan only

    Amy MarieAmy Marieپیش 12 روز
  • I ordered the planner

    Amy MarieAmy Marieپیش 12 روز
  • She looks kinda rough, all made up but dark dark circles in the eyes. I hope she’s ok and not spiraling

    Jen HemstreetJen Hemstreetپیش 13 روز
  • 4:02 anyone else see 2 emma's

    Gucci GirlsGucci Girlsپیش 13 روز
  • 4:02 bro how

    libby blakelibby blakeپیش 14 روز
  • Who thinks Emma is the funniest IRworldr??

    Evie MoonEvie Moonپیش 14 روز
  • I can’t stop laughing about her blending the tomato sauce

    Anna Kate SchneckAnna Kate Schneckپیش 14 روز
  • Omg this is definitely penne alla vodka I’ve never tried making it!

    Olivia LucioliOlivia Lucioliپیش 14 روز
  • I LOVE YOU EMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    sugarisansugarisanپیش 15 روز
  • The fact she printed out a photo bless her soul she so cute

    Ywha ywha ChalknwsYwha ywha Chalknwsپیش 15 روز
  • You did really good!

    Almyri OutloudAlmyri Outloudپیش 15 روز
  • 4:02😳

    Jung HoseokJung Hoseokپیش 16 روز
  • at 4:00 theres two of herself

    75,000 dOlLaR eArRiNg75,000 dOlLaR eArRiNgپیش 16 روز
  • no one: emma's cat in the background smelling stuff

    zunaira mehmoodzunaira mehmoodپیش 16 روز
  • I KNOW YALL SAW TWO OF HER

    Skylar CardenazSkylar Cardenazپیش 17 روز
  • yo when you walked out and walked back in . i sketched out.

    j pj pپیش 17 روز
  • Tell me why she dumped almost 5 shots of vodka in her pasta sauce (love her) 😭😂😂

    Evie KaznessisEvie Kaznessisپیش 18 روز
  • Cooking with Emma air fryer edition please!

    G MG Mپیش 19 روز
  • am I the only one wondering how she even got her hands on wine??

    annie fariasannie fariasپیش 19 روز
  • SHE REALLY JUST PUT HER SAUCE IN THE BLENDER HAHAHAHAHAH

    emma bakeremma bakerپیش 19 روز
  • What did she add in there liquor ? Lol it was clear and she said it was illegal lol

    Michael BockerMichael Bockerپیش 19 روز
  • Fine, I will stop looking at your phone. 😔

    spceshipspceshipپیش 19 روز
  • LOLL caller: you ready 😉😁 Emma: I’m ready 🤥

    Sandi Milian GuerreroSandi Milian Guerreroپیش 19 روز
  • I get confused when i remember we are the same age. Cheeseboard... couldn’t be me I’m

    Eva JuliannaEva Juliannaپیش 20 روز
  • Boooooooooooooooooo.

    Joshua HammondJoshua Hammondپیش 20 روز
  • oh man... #1 rule of cooking, never burn the garlic!! Lmaooo

    Ashley VentrilloAshley Ventrilloپیش 20 روز
  • 🌞✨

    Stoopid_Chase UwUzStoopid_Chase UwUzپیش 21 روز
  • Try red pepper jelly instead of jam with your cheeseboard next time. Thank me later!

    BluebellBluebellپیش 21 روز
  • Oh no my onion!

    VikaVikaپیش 21 روز
  • Honestly emma can kill any hair color like everything suits her so much❤️

    lxnalxnaپیش 21 روز
  • nobody: not even the aliens: emma: *tastes and smells cheese* yeah this is going to the- actually it kinda tastes good😏

    lxnalxnaپیش 21 روز
  • emma’s editing is EVOLVIIING!!! it’s the small things people

    M O R G A NM O R G A Nپیش 21 روز
  • I love the edit before the honey

    Clumsy PersonClumsy Personپیش 22 روز
  • Emma I feel like you can say V*dka sauce because you're cooking off the alcohol anyways so you're not doing anything illegal. Or is youtube that strict?

    Jessica MillerJessica Millerپیش 22 روز
  • If you were really fancy you would’ve called it charcuterie

    NovaNovaپیش 22 روز
  • Sister squad needs to come back

    aliya meansaliya meansپیش 22 روز
  • This is what is gonna happen to me when I grow up: not being able to cut an onion

    Moon MarieMoon Marieپیش 22 روز
  • Okay, what happened at 4:02 I mean am I the only one who saw 2 Emma’s??

    Sunflower GirlSunflower Girlپیش 22 روز
  • You should have seasoned it

    Tay GTay Gپیش 22 روز
  • I LOVE YOU

    Jayda CassanovaJayda Cassanovaپیش 23 روز
  • Did she move houses again? Its a new kitchen i think👀

    GerrGerrپیش 23 روز
  • i just had an ad with emma chamberlain on an emma chamberlain video.... and i’m not even mad about it

    brenna foxallbrenna foxallپیش 23 روز
  • Me: *binge watching Emma having mental breakdowns and not knowing what to do with her life while having mental breakdowns and not knowing what to do with my life* yep

    Vanessa FerrariVanessa Ferrariپیش 23 روز
  • this makes me feel better about my cooking skills haha love u bruh

    Anna MikulinAnna Mikulinپیش 23 روز
  • Umm ok

    Ruby VlogsRuby Vlogsپیش 23 روز
  • 4:01 The transition- bless her editor

    SidneYellowSidneYellowپیش 24 روز
  • i can cook bettter than you and im 11

    Kk AKk Aپیش 24 روز
  • posta

    lottielottieپیش 24 روز
  • i love how emma talks to us in a natural and simple way its like were best friends lol pls i adore herrr 👁👅👁

    oncecaffesoncecaffesپیش 24 روز
    • Loser

      Ed BolamEd Bolamپیش 19 روز
  • Your editor is amazing

    Madilyn MorganMadilyn Morganپیش 25 روز
  • So sad that At (not at) she can’t cook Do( not do) but I can but it’s ok Bc she can learn

    Chloe MackChloe Mackپیش 25 روز
  • Whatever happened at 4:02 was dope

    saraswati dharmadhikarisaraswati dharmadhikariپیش 25 روز
  • um....4:03??????

    alina kouzouianalina kouzouianپیش 25 روز
  • Emma I need your help!! My daughter is a young professional model who is inspired by your style and the ability to be yourself no matter what. She continues to allow herself to be her weird quirky self even when people in the industry require her to be the same as everyone else. She did a video copying your Instagram for a week and I think she did pretty good. Emma if you could watch and give an honest opinion on it. Your critique would inspire her to keep going in an industry that isn’t easy on the heart. Please help Emma see this, let’s fill this world with dreams coming true. 🙏🏼 irworld.info/show/fy-lm-h-y/pY6XpLKbgsN4xao.html

    cindy harrisoncindy harrisonپیش 26 روز
  • emma's drunk omg

    Jireh TsaiJireh Tsaiپیش 26 روز
  • I LOST IT WHEN THE ONION ROLLED AWAY. LMAOOO

    Janelle I.D.Janelle I.D.پیش 26 روز
  • you should Cook in your Bikini

    Keith Johnson - Shelby GT500Keith Johnson - Shelby GT500پیش 26 روز
  • Me eating the donuts from the gas station 👁👄👁

    Serenity duhhSerenity duhhپیش 27 روز
  • It's the keeping the lid on when the sauce is supposed to reduce for me

    furyp100furyp100پیش 27 روز
  • Is she still vegan

    Megan ConnollyMegan Connollyپیش 28 روز
  • um is no one gonna talk about the transition at 4:01 like that was so dope

    Sadie KlinkenbergSadie Klinkenbergپیش 28 روز
  • why were there two of her on the screen at 3:58 bhahahhhaa

    kira taltykira taltyپیش 28 روز
  • I love cooking with Emma so much it's addicting haha

    Sarah- JillSarah- Jillپیش 28 روز
  • There is a comercial of you on your own vid!?!?!??!!?!?!?!?!?!!?!?!?!

    ii_ butterflyii_ butterflyپیش 29 روز
  • I keep thinking ur saying cheese borggg wtffff :)))) haha im dead

    Jewels JennaJewels Jennaپیش 29 روز
IRworld